Translate

2022/01/07

31 dagar med magi, dag 6

☽✪☾ Ladda ett klädesplagg

Jag brukar inte kraftladda mina kläder, däremot rena dem, dels genom vanlig tvätt dels genom att de får hänga ute i fullmånens sken. Men om man vill ladda något plagg så skulle jag göra så här:

Först rena det i fullmånens sken, och sen ladda det med min egen personliga energi för maximal effekt. Viktigt är att fokusera på kopplingen mellan plagget och målet du arbetar för att manifestera.

Både solljus (kan bleka plagget) och månsken fungerar som laddningsmedel, så du kan i princip rena och ladda samtidigt. Var bara säker på, att om du laddar för ett specifikt mål, att du fokuserar den avsikten på föremålet när du lägger ut det under den himmelskropp du väljer.

 
Energin i din egen fokuserade avsikt är nyckeln till processen. Visualisera resultatet du söker när du laddar dina rituella verktyg och magiska ingredienser. Taktil anslutning – att hålla föremålet i dina händer eller placera fingrarna på det medan det vilar på en yta, är ett bra sätt att överföra din kraft till det. Att säga avsiktsord kan hjälpa dig att finslipa ditt fokus, så säg med några ord som uttrycker din önskan. T.ex när du laddar för en specifik sak/besvärjelse kan du säga:

"Jag laddar detta [namn på objektet]
genom den universella kraften för
att föra [namn det magiska syftet]
in i mitt liv.
Må så ske."

Hittade en video som visar dag 4 & 6 här: 



 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar